zaterdag 26 december 2009

een nief sjakosj

ik was echt toe aan een nief sjakosj

en sinds ik bij eloleo een tas zag in deze ikea stof was ik helemaal verkocht

een grote sjakosj met schouderriem



vanachter 2 zakjes erop




binnenin aan de ene kant een zakje met rits
aan de andere kant vakjes





vandaag bij het boodschappen doen kwam ik een vriendin tegen en ze was direct weg van mijn tas
deze avond gaan we daar winterbbq'en
ik heb een kleine tas gemaakt in de blauwe bedrukte stof , voor een handtas zoals de mijne had ik echter geen tijd want ik moest ook nog het dessert witte chocomousse en donkere chocomousse maken



het is eigenlijk hetzelfde principe als het geldbuideltje in toile ciree, enkel veel groter en de hoeken naar buiten geplooid ipv weggeknipt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten