zaterdag 20 februari 2010

grote meid

ze wordt groot mijn oudste, maandag al 8jaar !!

haar eerste kinderfuif is al achter de rug ( voor de avs kijkers is er een stukje te zien op parti parti het fuifbeest met groene tshirt is de mijne )





uit een oude jeansbroek maakte ik haar een vestje met rode voering

haar verjaardagsfeest hebben we al gevierd in rollerland
met de hele bende de trein op naar aalst




ze hebben zich enorm geamuseerd , we kregen ze niet van de rolschaatspiste



enkel voor een rap ijsje en wat vuurwerk zijn ze even gestopt



jinne in een aantal beelden












sportief, sociaal, zorgend en een showbeestje

5 opmerkingen:

  1. Dat is hier wat in februari met jarigen in Blogland!
    Proficiat aan Jinne. Mooie meid!
    Leuk om de evolutie te zien! En amai, wat herken ik dezelfde trekken bij jou in dat kleine fotootje daar rechtsboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat zijn we helemaal vergeten! Wens haar een hele gelukkige verjaardag van haar pennenvriendinneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag voor die grote meid!
    Rollerland? Cool! Heb ik vroeger ook veel namiddagjes doorgebracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel fijne verjaardag voor uw flinke meid! Ongelooflijk om te zien hoe ze veranderen op 8 jaar tijd he. Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. te laat maar toch, hiep hiep voor Jinne!

    (en ik herken één van de kleedjes... mijn dochters hebben dat ook alletwee aangehad ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen