woensdag 17 november 2010

springplooirokske en een flapmuts

Stiel en stijl was geweldig !
Geweldig plezant, geweldig veel volk, geweldig mooie standen en wijze standhoudsters, maar ook geweldig vermoeiend.

De zondvloed was dat weekend ook van de partij wat onze rit over en weer nog een stuk langer maakte.

Als ik niet zelf rijd hou ik me best ergens mee bezig. Mijn echtgenoot is echt wel een pracht van een chauffeur maar al die andere mensen op de baan niet ;-) .

Tegenwoordig zit ik dus te haken in de auto en mijn dochter showt hier ons laatste nieuwe model.




Onlangs maakte ik voor Oona nog een rokje, een rokje met springplooien of holle plooien ( geen stolpplooien dus dat zou het zijn als je je rok met springplooien binnenstebuiten draagt . Het stofke zag ik ooit bij mevrouw Polkadotjes en ik vond het direct vree wijs. Als je heel goed kijkt lijkt het wel alsof 1 van die kabouterkes een verkeerde paddestoel heeft gegeten, de oogjes draaien nogal.

3 opmerkingen:

  1. wij zijn heel blij met uw duiveltjesmuts waar ik drie keer voor terug kwam twijfelen. en nu staat ze op mijn dochter hare kop en moet alleman lachen als ze ons voorbijfietsen! super dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tof he !!

    mijn zoon voetbalt daar momenteel zen matchen mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grave muts! En veilig ook, want altijd gezien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen