dinsdag 3 mei 2011

stipjes en lummels



lummels op de borst ipv op de mouw
testkleed voor oona, iets te kort, voor de rest perfect
nu hopen dat het in het gekozen stofje van michael miller ook mooi is

wel even technisch werkloos, gisteren weigerde juffrouw bernina plots dienst , ze bleef ter plaatse trappelen, een heuse kuisbeurt van het binnenwerk leverde geen verbetering op
een rit tot in Melle en de juffrouw kon daar direct blijven voor een onderhoud

Ze heeft haar diensten eigenlijk wel bewezen en werd toch te zwak voor al die uren werk, volgens het advies zou het dit dametje best worden.

nu nog sponsors zoeken

4 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Is dat het een modelletje uit de laatste Ottobre?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doen! Ik heb onlangs een Bernina B330 gekocht, een iets goedkoper model, maar voor wat ik er mee wil doen, is het de ideale machine (indien je zou willen lezen waarom ik dit model koos, neem een kijkje op mijn blog). Het loont volgens mij echt wel om te investeren in een goede machine...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een aanrader die machine. Heb hem/(haar ?) ook en 100 % tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "dametje"? Dat noem ik al een ferme madam hoor! schoon kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen