maandag 5 augustus 2013

eendjes vangen

woensdag is het wisseldag, dan ga ik mijn kaboutermeisje oppikken en mijn welpenzoon afzetten
gelukkig waren ze op de scouts zo vriendelijk om alles op 1 adres te plaatsen

het kampthema van die welpen daarentegen dat was een grotere uitdaging : KERMIS

huh kermis = marginaal in een training met verkeerde hoogbovenhethoofdzwevende klak stoer puberaal staan hangen aan tkraam van de botsautootjes of  lawaaierige flitsende te rap draaiende projectielen
dit bleek echt niet het eenvoudigste thema  voor een kamp

tot de zoon zelf het wel nog grappig vond om als kermiseendje te gaan
niet dat hij nog eendjes vangt, ah neen hij gooit nu ballekes naar blikjes of in de kakkewak

maar ook die waren nogal onuitvoerbaar als verkleedthema

eendje dus






met het zomerse weer wou ik het hem niet te lastig maken ook
een klak met eendenbek en de ring en een tricot-overalleke met staart en punten

hij is ferm content zelfs dat eendejong van mij

4 opmerkingen: