donderdag 19 december 2013

onesie

huh ? watte ?
een onesie, zeer bekend onder sterren blijkbaar
google toonde een kruippak in groot formaat

hmm zo een pyjama had ik vroeger ook inderdaad,
 ik herinner me vooral dat ik ertegenop zag om naar toilet te gaan,
veel te koud dan !!
maar om mee rond te lopen zaten die wel zalig

 klant is koning
het werd een onesie volgens de wensen van de koningskinderen
de onesie wordt hier getoond door een kleiner formaat dan waarvoor ze bestemd zijn



en deze koning heeft zelfs 3 prinsessen in huis


patroon : oojipie
tricot ; stoffen van leuven

5 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook niet zo praktisch, maar de jeugd is er wel zot van he ! én ze zien er wel superzacht uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk :) Ik heb er zelf eentje gekocht, maar zou er ook graag zelf nog eentje maken. Is het haalbaar als beginner?
    En heb je het patroon helemaal zelf getekend?

    x

    xcocolienx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar is die van jou vandaan? Ik heb mijne net binnen van http://onesienederland.com en ik ben er zooo blij mee! Misschine haal ik hem uit elkaar en ga ik van het patroon er nog een maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie kan me aan een patroon helpen?!

    BeantwoordenVerwijderen